Віртуальний методичний кабінет МПЛ
П`ятниця, 10.04.2020, 22:22
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Проблемна темаРеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

                      Програма роботи колективу ліцею

над науково-методичною проблемою «Розвиток творчого потенціалу педагогів, майстрів та учнів на основі інноваційних підходів до організації навчально-виробничого процесу»  (термін реалізації 2012-2017 роки)

Основні етапи програми:

  2012-2013 навчальний рік

I етап – підготовчий, опанування науково-теоретичних основ. 

«Урок як засіб розвитку творчої особистості викладача і учня»

Основні завдання: Діагностика. Аналіз труднощів педагогів. Теоретичне обґрунтування проблеми,

 її актуальності, психологічне, організаційне, науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення

умов роботи над новою проблемною темою.

2013-2014 навчальний рік

II етап —  практичний, спрямування всіх напрямів внутріліцейної методичної роботи, активізація діяльності методичних комісій та вдосконалення системи роботи педагогів в контексті роботи над проблемою. 

«Інноваційні технології - шлях до формування творчої особистості педагога і учня»

Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка педагогів, розвиток творчих здібностей та впровадження в навчально-виробничий процес інноваційних технологій.

2014-2015 навчальний рік

III етап — практичний,  реалізація  творчого підходу до впровадження  інноваційних технологій   в навчально-виробничому  процесі, корекція діяльності викладачів та майстрів  в/н, що мають проблеми в опануванні інноваційними технологіями .

«Реалізація творчого підходу до впровадження інноваційних технологій в навчально-виробничому  процесі  на основі творчого використання ідей

В.О. Сухомлинського»

Основні завдання: розвиток ініціативи, творчості кожного викладача, майстра в/н та впровадження результатів науково-педагогічних досліджень в практику своєї роботи

2015-2016 навчальний рік

IV етап — практичний, проведення моніторингу стану викладання навчальних предметів, результатів навчальної діяльності учнів

«Розвиток творчих здібностей та пізнавальної активності через впровадження активних форм організації навчально-виробничого процесу»

Основні завдання: аналіз результатів   опанування інноваційними технологіями,  моральне та матеріальне стимулювання учасників інновації.

2016-2017 навчальний рік

V етап - Наслідки роботи педколективу над науково-методичною проблемою

«Взаємозв’язок творчих можливостей викладача, майстра та учня, їх вплив на результативність навчально-виробничого процесу»

Основні завдання: узагальнення досвіду роботи колективу над науково-методичною проблемою, пропаганда, розповсюдження, висвітлення  результатів ППД  в засобах масової інформації та фахових виданнях.

Шляхи реалізації:

  1.  встановлення зв'язку між навчальними проблемами        і практичним і життєвим досвідом учнів;
  2.  організація  навчально-дослідницької, пізнавальної, позаурочної роботи учнів;
  3.  індивідуалізація;
  4.  накопичення досвіду інноваційної діяльності.

Очікувані результати

 1.   Вироблення єдиного педагогічного кредо, позиції, загальних цінностей, ритуалів, традицій.

2.   Удосконалення змісту, форм і методів  методичної роботи.

3.   Підвищення рівня професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів.

4.  Використання набутого досвіду на практиці.

5.  Поширення за межами ліцею  кращого педагогічного досвіду, створеного в ліцеї.

6.  Підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів.

7.  Підвищення рівня сформованості життєвих компетентностей  учнів, готовності їх до життя.

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2020
    uCoz