Програма роботи колективу ліцею
над науково-методичною проблемою «Розвиток творчого потенціалу педагогів, майстрів та учнів на основі інноваційних підходів до організації навчально-виробничого процесу» (термін реалізації 2012-2017 роки)
Основні етапи програми:
2012-2013 навчальний рік
I етап – підготовчий, опанування науково-теоретичних основ.
«Урок як засіб розвитку творчої особистості викладача і учня»
Основні завдання: Діагностика. Аналіз труднощів педагогів. Теоретичне обґрунтування проблеми,
її актуальності, психологічне, організаційне, науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення
умов роботи над новою проблемною темою.
2013-2014 навчальний рік
II етап — практичний, спрямування всіх напрямів внутріліцейної методичної роботи, активізація діяльності методичних комісій та вдосконалення системи роботи педагогів в контексті роботи над проблемою.
«Інноваційні технології - шлях до формування творчої особистості педагога і учня»
Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка педагогів, розвиток творчих здібностей та впровадження в навчально-виробничий процес інноваційних технологій.
2014-2015 навчальний рік
III етап — практичний, реалізація творчого підходу до впровадження інноваційних технологій в навчально-виробничому процесі, корекція діяльності викладачів та майстрів в/н, що мають проблеми в опануванні інноваційними технологіями .
«Реалізація творчого підходу до впровадження інноваційних технологій в навчально-виробничому процесі на основі творчого використання ідей
В.О. Сухомлинського»
Основні завдання: розвиток ініціативи, творчості кожного викладача, майстра в/н та впровадження результатів науково-педагогічних досліджень в практику своєї роботи
2015-2016 навчальний рік
IV етап — практичний, проведення моніторингу стану викладання навчальних предметів, результатів навчальної діяльності учнів
«Розвиток творчих здібностей та пізнавальної активності через впровадження активних форм організації навчально-виробничого процесу»
Основні завдання: аналіз результатів опанування інноваційними технологіями, моральне та матеріальне стимулювання учасників інновації.
2016-2017 навчальний рік
V етап - Наслідки роботи педколективу над науково-методичною проблемою
«Взаємозв’язок творчих можливостей викладача, майстра та учня, їх вплив на результативність навчально-виробничого процесу»
Основні завдання: узагальнення досвіду роботи колективу над науково-методичною проблемою, пропаганда, розповсюдження, висвітлення результатів ППД в засобах масової інформації та фахових виданнях.
Шляхи реалізації:
- встановлення зв'язку між навчальними проблемами і практичним і життєвим досвідом учнів;
- організація навчально-дослідницької, пізнавальної, позаурочної роботи учнів;
- індивідуалізація;
- накопичення досвіду інноваційної діяльності.
Очікувані результати
1. Вироблення єдиного педагогічного кредо, позиції, загальних цінностей, ритуалів, традицій.
2. Удосконалення змісту, форм і методів методичної роботи.
3. Підвищення рівня професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів.
4. Використання набутого досвіду на практиці.
5. Поширення за межами ліцею кращого педагогічного досвіду, створеного в ліцеї.
6. Підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів.
7. Підвищення рівня сформованості життєвих компетентностей учнів, готовності їх до життя.